5 goede redenen e-mailmarketing

E-mailmarketing blijft nog steeds een krachtige marketingtool om nieuwe klanten te werven en uw omzet te verhogen. Nieuwsbrieven versturen is goedkoop, snel en gebruiksvriendelijk. Maar er zijn nog voordelen…

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing is een vorm van direct marketing die e-mail gebruikt om commerciële boodschappen naar een doelgroep te sturen.

Volgens onderzoeken is e-mailmarketing één van de marketingkanalen met de hoogste ROI (return on investment).

5 goede redenen

1) GOEDKOOP: bij papieren mailings zijn de productie- en distributiekosten veel hoger ten opzichte van het versturen via e-nieuwsbrieven.

2) SNEL: e-mails komen reeds enkele seconden later aan bij uw doelgroep.

3) GEBRUIKSVRIENDELIJK: voor het verzenden van de nieuwsbrieven gebruiken wij een WordPress plugin die uitblinkt in gebruiksvriendelijkheid waardoor u zelf eenvoudig nieuwsbrieven kan opstellen en versturen.

4) MAKKELIJK TE METEN: de respons van e-mailcampagnes is nauwkeurig te meten en hierdoor kan je nagaan hoeveel e-mails werden afgeleverd, geopend, enz…

5) DOELGERICHT: op basis van de ontvangen gegevens van personen die zich hebben ingeschreven kan u later doelgericht nieuwsbrieven gaan versturen. Of u richt bv. een nieuwsbrief uitsluitend aan uw bestaande klanten.

 

Wilt u ook een nieuwsbrief versturen naar uw klanten? Aarzel niet ons te contacteren. Wij adviseren en ondersteunen u graag bij het opzetten van een doeltreffende e-mailmarketing campagne.